Najczęściej zadawane pytania

Szukasz agencji, która zrealizuje dla Ciebie aplikację VR lub film 360?

Poniżej kilka przydatnych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Aplikacje Virtual Reality

1. Co to jest VR?

VR to skrót od słów Virtual Reality co po Polsku oznacza wirtualną rzeczywistość. W skrócie jest to komputerowo wygenerowane trójwymiarowa przestrzeń, która daje efekt doświadczania świata wirtualnego w sposób rzeczywisty. Osiemdziesiąt procent powstających na rynku aplikacji VR, pozwala nie tylko rozszerzyć możliwości człowieka, ale przede wszystkim pozwala doświadczyć człowiekowi sytuacji i zdarzeń, których nie mógłby doświadczyć w świecie realnym. Na przykład przy pomocy aplikacji wirtualnej rzeczywistości możemy wspiąć się na Mount Everest, a już po chwili nurkować w towarzystwie rekinów na dnie oceanu.

2. Czy gogle VR są ogólnodostępne?

Gogle VR są ogólnodostępne i można je kupić w wielu sklepach internetowych, centrach handlowych i hipermarketach. Wyróżniamy dwa rodzaje gogli VR. Pierwszym z nich są gogle wykorzystujące smartfony. Telefon wkładamy w plastikową lub tekturową nakładkę, którą zakładamy na oczy. Nakładka jest wyposażona w specjalne soczewki, dzięki którym obraz wyświetlany przez ekran telefonu całkowicie wypełnia nasze pole widzenia. Goglami tego typu są na przykład Samsung Gear VR lub Google Daydream. Drugim rodzajem są gogle VR działające w oparciu o komputer. Takie gogle dają znacznie lepsze wrażenia wizualne, ponieważ wydajny komputer jest w stanie wygenerować obraz wirtualnej rzeczywistości w najwyższej jakości. Obraz generowany przez kartę graficzną komputera trafia drogą przewodową lub bezprzewodową do wyświetlacza zamontowanego w goglach.

3. Czy nudności w VR są częstym zjawiskiem?

Organizujemy szereg prezentacji naszych rozwiązań VR na różnego rodzaju systemach i goglach, nigdy nie zdarzyło się aby ktokolwiek odczuwał nudności lub mdlał nawet po dłuższym obcowaniu z technologią VR. Wirtualna rzeczywistość jest dla człowieka w pełni naturalna, dzięki temu, że w świecie VR rozglądamy się w taki sam sposób jak w świecie realnym. Co więcej, ze świata wirtualnej rzeczywistości możemy korzystać dokładnie w taki sam sposób jak z rzeczywistego.
Rzeczywiście, oglądając niektóre rozwiązania VR, bez odpowiednich gogli wrażenia mogą nie być doskonałe. Dlatego z przyjemnością zapraszamy na wszystkie organizowane przez nas spotkania, na których dokładnie zaprezentujemy VR.

4. Jakie możliwości daje VR?

VR coraz częściej wykorzystywany jest w wielu dziedzinach nauki i biznesu. Warto wymienić chociażby zastosowanie filmów 360 w medycynie, VR w leczeniu i terapii, wirtualna rzeczywistość w wojsku, szkolenia w VR czy chociażby aplikacje VR i filmy 360 w marketingu. VR to przede wszystkim nieograniczone możliwości angażowania uwagi widza w kierowany do niego przekaz.
Ogromną zaletą technologii VR jest fakt, że możemy robić w nim praktycznie wszystko. Ogranicza nas jedynie wyobraźnia twórców aplikacji.

5. Ile kosztuje stworzenie aplikacji VR?

Koszty stworzenia prostej aplikacji VR przez naszą agencję mogą być bardzo różne. Tak na prawdę niezwykle ciężko jest podać jakikolwiek przedział cenowy, bez dokładnego zapoznania się ze specyfikacją projektu. Każda aplikacja VR jest inna i rządzi się swoimi, indywidualnymi prawami. Zazwyczaj, każdy kto pyta nas o stworzenie dedykowanej aplikacji VR, otrzymuje od nas następujące pytania:

– Na jakie gogle VR będzie przeznaczona aplikacja VR?
Jaki będzie dokładny scenariusz aplikacji VR? W skrócie rzecz biorąc musimy wiedzieć co zobaczy użytkownik aplikacji VR po założeniu na głowę gogli VR.
Jakie dokładnie interakcje mają być dostępne dla użytkownika? Musimy wiedzieć jakie zadania będzie miał do wykonania użytkownik aplikacji VR.
– Jaki jest termin realizacji aplikacji VR?
– Do jakich celów aplikacja VR ma być tworzona i jakie są możliwe drogi jej dystrybucji.
– Jaki ma być poziom jakości i szczegółowości aplikacji VR?

Ceny tworzonych przez naszą agencję aplikacji VR – zaczynają się już od 7000 zł netto w górę. Za każdym razem, kiedy wyceniamy produkcję aplikacji VR musimy dokładnie poznać szczegóły projektu i oczekiwania klienta. Finalna wycena realizacji aplikacji VR zależy przede wszystkim od stopnia zaawansowania i skomplikowania projektu.

6. Dlaczego kampania VR jest lepsza od tradycyjnej formy reklamy?

Problemem tradycyjnej formy reklamy jest spadający z roku na rok poziom zaangażowania konsumenta w jej treść. VR jest świeżo powstałym medium, jednak już teraz widać jak wielki potencjał w nim drzemie. Tradycyjne formy reklamy są kosztowne i coraz rzadziej dają zadowalające rezultaty. VR pozwala zaangażować wszystkie zmysły widza w kierowany do niego przekaz i sprawdzić, że chętnie sięgnie on po reklamowany produkt.
Ludzie oglądający nasze filmy VR czy korzystający z naszych aplikacji VR w pełni utożsamiają się z bohaterami, odgrywanymi w świecie VR. Jest to zupełnie nowy poziom zaangażowania naszej grupy docelowej.

7. Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania VR?

Skuteczna kampania VR musi być przede wszystkim dobrze przemyślana i skierowana do odpowiedniej grupy docelowej. Więcej dowiesz się z tego artykułu: Skuteczne kampanie VR

8. Czy VR zwiększa konwersję?

VR to skuteczny sposób na zwiększenie konwersji. Posiadamy szereg narzędzi, które mogą mierzyć zachowanie widzów podczas oglądania filmów 360 czy korzystania z aplikacji VR. Wiemy doskonale, że VR się sprawdza i pozwala przynosić dodatkowe pieniądze do firm, które go stosują.

9. Ile trwa stworzenie kompletnej, działającej aplikacji VR?

W zależności od stopnia skomplikowania projektu i ilości ludzi, którzy pracują nad daną aplikacją VR, czas jej realizacji może średnio sięgać od 15 dni roboczych do 6 miesięcy.

10. Na jakich urządzeniach będzie działała moja aplikacja VR?

Aplikację VR, które tworzymy mogą współpracować ze wszystkimi obecnie dostępnymi na rynku goglami VR. Przed rozpoczęciem prac nad aplikacją VR najlepiej jednak z góry określić na jakie gogle ma być ona dedykowana. Pozwoli to dostosować, najlesze rozwiązania dla danego urządzenia.

11. Co to jest optymalizacja aplikacji VR i dlaczego jest mi potrzebna?

Optymalizacja aplikacji VR przeprowadzana jest na wielu etapach prac nad naszym oprogramowaniem. Dzięki odpowiedniej optymalizacji firma zapewnia prawidłowe działanie aplikacji na danym urządzeniu. Pozwalając aplikacji działać płynnie i sprawnie, przy zachowaniu możliwie najwyższej rozdzielczości.

12. Czym aplikacje VR różnią się od filmów 360?

W filmach 360 oglądamy obraz zarejestrowany przy pomocy kamery 360. Nie mamy możliwości większych interakcji z oglądaną przestrzenią. W przypadku aplikacji VR mamy do czynienia ze środowiskiem w całości wirtualnym, co daje nam możliwość głębokiej eksploracji środowiska cyfrowego.

Filmy 360

1. Czym są filmy 360

Filmy 360 to nagrania, w których akcję możemy obserwować z perspektywy 360 stopni. Tradycyjne filmy 2D oglądane są zawsze na mniejszym lub większym wycinku ekranu. Ogranicza nas wielkość ekranu zwana również wielkością kadru filmowego. W filmach 360 obraz filmu 360 stopni wypełnia całkowicie całe nasze pole widzenia. Filmy 360 powinny być oglądane wyłącznie w goglach VR, ponieważ wtedy mamy bardzo sugestywne wrażenie uczestniczenia w samym środku akcji filmu i bycia jego głównym bohaterem.
Mieliśmy okazję przetestować nasze realizacje VR na pokaźnej grupie badawczej. Przez nasze prezentację VR przeszło ponad kilkaset osób. Zebraliśmy szczegółowe dane dotyczące ich percepcji, reakcji na filmy 360 i zbadaliśmy ich stopień zaangażowania. Na tej podstawie udało nam się wysnuć kilka ciekawych wniosków. Więcej informacji pod linkiem percepcja VR.

2. Po co tworzyć filmy 360?

Filmy 360 to przede wszystkim świetny sposób na ukazanie swojej marki. Tworzenie filmów 360 to coraz popularniejsza część marketingu i branży reklamowej. Klienci, którzy doświadczą wysokiej jakości filmów 360 czy aplikacji VR znacznie częściej decydują się na zakup reklamowanego w nich produktu. Filmy 360 to nie tylko biznes, ale przede wszystkim ułatwianie życia wielu dziedzinom współczesnego świata.

3. Jak mogę wykorzystać filmy 360 w biznesie?

Filmy 360 w biznesie cieszą się coraz większą popularnością. Twórcy kampanii reklamowych wielokrotnie przekonali się, że film 360 to skuteczna metoda zaangażowania uwagi widza. W przypadku tradycyjnego przekazu reklamowego widzowie nauczyli się skutecznie ignorować docierające do nich reklamy. W filmach 360 widz całkowicie odcięty od innych bodźców w pełni skupia się na kierowanym do niego przekazie. Dzięki temu możemy stworzyć znacznie skuteczniejszą kampanię reklamową.
Filmy 360 w biznesie to również promocja. Realizując film 360 pokazujący nasz zakład czy fabrykę, możemy dać naszym zagranicznym kontrahentom możliwość natychmiastowej „wirtualnej teleportacji” do naszej siedziby. Filmy 360 coraz częsciej wykorzystuję się również w turystyce. Dzięki nim konsumenci mogą w pełni realistycznie zobaczyć miejsca, w które planują się wybrać.

4. Jak tworzone są filmy 360?

Filmy 360 tworzy się przy użyciu tzw. kamer sferycznych. Kamery sferyczne to albo wieloobiektywowe układy kamer, albo kilka kamer zespolonych w jeden układ. Kamery VR są w stanie rejestrować całą widzialną przestrzeń jaka otacza kamerę. Kamery sferyczne zwane również kamerami 360 stale ewoluują. Powstają coraz lepsze rozwiązania zmierzające ku temu, by za kilka lat praca z kamerami 360 nie odbiegała od sposobu w jaki dziś pracujemy z tradycyjnymi kamerami 2D. Nasza agencja VR dysponuje kilkoma rodzajami kamer VR. Obecne na rynku kamery oferują już możliwość rejestracji filmów VR w rozdzielczości 8K dla całej widzialnej przestrzeni obrazu.

5. Ile kosztuje realizacja filmu 360?

Finalna wycena realizacji filmu 360 zależna jest od wielu czynników. Bardzo ważną kwestią jest scenariusz filmu. Dopiero po jego analizie jesteśmy w stanie podać przybliżone „widełki cenowe”.
Produkcja filmów 360 w naszej agencji VR najczęściej zaczyna się już od 7000 zł netto. Ważną kwestią jest fakt, że wykorzystując filmy 360 w reklamie tak naprawdę znacząco obniżamy koszty dotarcia z tą reklamą do finalnego konsumenta, który zdecyduje się na nasz produkt. Emisja telewizyjna kosztuje średnio od kilkuset tysięcy do kilku milionów złotych miesięcznie. Przed telewizorem zasiadają różne grupy docelowe, więc są coraz mniejsze szanse na to, że nasza reklama trafi do tej odpowiedniej. Filmy 360 z racji tego, że dystrybuowane są głównie w internecie oraz podczas różnego rodzaju wydarzeń, trafiają bezpośrednio do konkretnych użytkowników. Tworząc więc kampanię VR wykorzystującą filmy 360 nie „strzelamy na oślep” tylko pozwalamy trafić naszej reklamie do konkretnego użytkownika.

Aplikacje Augmented Reality

1. Czym są aplikacje AR?

Są to aplikacje pozwalające na rozszerzanie naszej rzeczywistości o elementy wirtualne. Dzięki założonym na głowie goglom lub ekranie smartfona widzimy dzięki nim elementy wirtualne rozsiane po naszej przestrzeni rzeczywistej. Dzięki nim jesteśmy w stanie zaprezentować wizualizację naszych pomysłów, dostarczać rozrywki i zapewnić zaangażowanie naszej grupie docelowej. Są one bardzo dobrze rozwijającą się częścią ekosystemu doświadczeń wirtualnych.

2. Jakie możliwości daje AR?

Aplikacje augmented reality jak i virtual reality znajdują swoje zapotrzebowanie w dziedzinach:
– medycyny
– edukacji
– inżynierii
– public relations
– rozrywki

3. Jak mogę wykorzystać aplikacje AR w biznesie?

Aplikacje AR często wykorzystywane są w formach marketingowych. Dzięki ogromnej dostępność aplikacji poprzez m.in smartfony, jesteśmy w stanie dotrzeć z naszym produktem praktycznie do każdego. Wielkim atutem AR jest również grywalizacja. Dzięki niej nasi docelowi użytkownicy nie tylko mają możliwość obcowania z naszym produktem, ale dodatkowo w trakcie, świetnie się nim bawią. Tworzy to idealny podkład pod warstwę wizerunkową nie tylko samego produktu, ale i całej firmy.

4. Na jakich urządzeniach będzie działała moja aplikacja AR?

Obecnie dostarczamy naszej aplikacje na urządzenia z system Android i IOS. Każdy użytkownik posiadający dostęp do smartfona obsługującego jeden z tych systemów, będzie miał możliwość pobrania naszej aplikacji.

5. Ile kosztuje stworzenie aplikacji AR?

Koszty stworzenia aplikacji AR mogą być bardzo różne. Wycena aplikacji zależy od jej docelowego poziomu szczegółowości. Każda aplikacja AR jest inna. Jej koszt zależny jest głównie od niżej wymienionych czynników:

– Na jakie urządzenie będzie przeznaczona aplikacja AR?
– Jaki będzie dokładny scenariusz aplikacji AR?
– Jakie dokładnie interakcje mają być dostępne dla użytkownika? Musimy wiedzieć jakie zadania będzie miał do wykonania użytkownik aplikacji.
– Jaki jest termin realizacji aplikacji AR?
– Do jakich celów aplikacja AR ma być tworzona i jakie są możliwe drogi jej dystrybucji.
– Jaki ma być poziom jakości i szczegółowości aplikacji AR?


Ceny tworzonych przez naszą agencję aplikacji VR – zaczynają się już od 7000 zł netto w górę. Za każdym razem, kiedy wyceniamy produkcję aplikacji VR musimy dokładnie poznać szczegóły projektu i oczekiwania klienta. Finalna wycena realizacji aplikacji VR zależy przede wszystkim od stopnia zaawansowania i skomplikowania projektu.

Zagadnienia ogólne

1. Jak wybrać odpowiedniego wykonawcę do realizacji aplikacji VR/AR/MR?

Rozwiązania VR są najczęściej szyte na miarę potrzeb konkretnego klienta. Aplikacja powstaje w wyniku trwającej kilka lub kilkanaście tygodni pracy całego zespołu. Oczywiście pojawiają się gotowe, „pudełkowe” rozwiązania VR na rynku. Jednak rzadko spełniają one konkretne oczekiwania. Cena ich dostosowania do potrzeb klienta jest praktycznie taka sama jak cena stworzenia nowej aplikacji od zera. Na co zwrócić uwagę, aby się nie wkopać? Jak znaleźć rozsądnego wykonawcę aplikacji VR?

2. Jak upewnić się, że wykonawca, z którym zamierzamy podpisać umowę podoła zadaniu?

– Sprawdź doświadczenie. Dowiedz się jak długo firma działa na rynku oraz dla kogo pracowała.
– Poznaj szczegółowe portfolio. Czy projekty zrealizowane przez firmę podobają Ci się.
– Sprawdź zasoby firmy. Dopytaj o skład osobowy, ilość stałych pracowników. Firmy VR czasem korzystają z usług freelancerów, nie ma w tym nic dziwnego. Jeśli jednak firma nikogo nie zatrudnia na stałe i ma samych freelancerów – może to przekładać się na późniejszy stres związany z czasem wykonania aplikacji. Freelancerzy czasem mają za dużo projektów na raz i po prostu nie dają rady.
– Poproś o referencje od zadowolonych klientów.
– Poproś o to, aby firma przygotowała krótką koncepcję, która zobrazuje ich wizję na Twój projekt.
– Jeśli masz pewność, że to właśnie z tym wykonawcą chcesz dalej pracować – poproś o wzór umowy.

3. Zakup Usługi. Z wolnej ręki, zapytanie ofertowe czy przetarg?

Wszystkie te możliwości zakupu są dobre, o ile tylko są zgodnie z polityką Twojej firmy. W zależności od poziomu skomplikowania prac – który przekłada się na budżet – należy dobrać odpowiednią formę wyboru wykonawcy zgodnie z regułami obowiązującymi w firmie. Aby móc poprawnie oszacować budżet rozwiązania VR, przed rozpisaniem postępowania zakupowego, warto zrobić rozeznanie rynku i szacowanie wartości zamówienia. W tym celu wysyłamy krótkie zapytanie do różnych firm z prośbą o oszacowanie wartości realizacji. Te wytyczne posłużą nam później do ustalenia budżetu jaki musimy zabezpieczyć na daną realizację. Jeśli tylko mamy taką możliwość, w kryteriach wyboru wykonawcy przyjmijmy również:
– doświadczenie
– ilość oraz jakość zrealizowanych projektów o podobnej tematyce
– rana i wielkość klientów z jakimi firma dotychczas współpracowała
Wybór wykonawcy, który w dobry sposób spełnia wszystkie powyższe kryteria powinien zagwarantować nam spokojną i dobrą współpracę.

4. Jak dobrze przygotować się do podpisania umowy?

Warto zwrócić uwagę nie tylko na końcowy termin dostarczenia produktu, ale również na regularny wgląd zleceniodawcy w bieżący postęp pracy nad aplikacją. Kontrolowanie prac na bieżąco pozwala na wczesnym etapie wykryć wszelkie niejasności i uniknąć zbędnych zmian koncepcyjnych. Równie ważne jest zapoznanie się z dokumentem określającym ustalone między zleceniobiorcą a zleceniodawcą jasne ramy danej aplikacji.

5. Na jakie zapisy w umowie należy zwrócić uwagę?

Finalna wycena realizacji filmu 360 zależna jest od wielu czynników. Bardzo ważną kwestią jest scenariusz filmu. Dopiero po jego analizie jesteśmy w stanie podać przybliżone „widełki cenowe”.
Produkcja filmów 360 w naszej agencji VR najczęściej zaczyna się już od 7000 zł netto. Ważną kwestią jest fakt, że wykorzystując filmy 360 w reklamie tak naprawdę znacząco obniżamy koszty dotarcia z tą reklamą do finalnego konsumenta, który zdecyduje się na nasz produkt. Emisja telewizyjna kosztuje średnio od kilkuset tysięcy do kilku milionów złotych miesięcznie. Przed telewizorem zasiadają różne grupy docelowe, więc są coraz mniejsze szanse na to, że nasza reklama trafi do tej odpowiedniej. Filmy 360 z racji tego, że dystrybuowane są głównie w internecie oraz podczas różnego rodzaju wydarzeń, trafiają bezpośrednio do konkretnych użytkowników. Tworząc więc kampanię VR wykorzystującą filmy 360 nie „strzelamy na oślep” tylko pozwalamy trafić naszej reklamie do konkretnego użytkownika.

6. Jakie najistotniejsze ustalenia powinna zawierać umowa na realizację rozwiązań VR?

– Możliwie najbardziej szczegółowy opis projektu. Im lepiej i dokładniej opiszemy to jak ma działać stworzone rozwiązanie, tym mniej stresu będzie nas kosztował etap odbioru gotowego rozwiązania.
– Szczegółowa specyfikacja niezbędnych usług dodatkowych, jeśli takie mają zostać zapewnione. Warto ustalić z Wykonawcą czy na pewno w umowie podane są wszystkie koszty i na pewno żadne dodatkowe wydatki nie będą konieczne, aby utrzymać poprawność działania rozwiązania.
– Częstotliwość komunikacji w trakcie realizacji projektu. Możliwość dokonywania odbiorów po każdym etapie realizacji projektu. Najgorszą rzeczą podczas realizacji projektu IT jest ujrzenie niesatysfakcjonującej aplikacji na etapie odbioru. Bardzo łatwo zabezpieczymy się przed tym, prosząc wykonawcę o ustalenie terminów realizacji poszczególnych etapów projektu.

7. Harmonogram realizacji projektu to równie istotny element

W naszej praktyce stanowi on załącznik do umowy. Warto przyjąć w nim realne założenia terminów. Załóżmy, że na realizację aplikacji VR mamy 3 miesiące. Zatem powinniśmy w harmonogramie uwzględnić wszystkie najważniejsze etapy powstawania projektu.
Przykładowy harmonogram projektu:
a) Etap przygotowawczy
Ten etap często prowadzimy równocześnie z etapem prac graficznych. Programiści przygotowują już odpowiednie skrypty i mechanizmy, które później „podłączą” do modeli 3d. Etap prac programistycznych zazwyczaj trwa tyle samo lub dłużej niż prace graficzne. Na tym etapie dochodzą również godziny testowania aplikacji. Szacuje się, że dokładne przetestowanie aplikacji zajmuje połowę czasu poświęconego na prace programistyczne. Jest to niezwykle ważne. Zawsze przykładamy wielką wagę do tego, by nasze produkty w pełni dobrze działały i dawały satysfakcję użytkownikom.
b) Etap prac graficznych
Praktycznie wszystko to co użytkownik widzi w aplikacji VR to grafika 3d. Ktoś oczywiście musi tą grafikę stworzyć. Tym etapem zajmuje się nasz zespół grafików. W sporadycznych przypadkach zdarza nam się kupować pojedyncze modele 3d, jednak ze względu na późniejsze potencjalne problemy z ich dostosowaniem czy optymalizacją wydajności – wolimy tworzyć wszystkie obiekty samodzielnie, od podstaw.
c) Etap prac programistycznych
Ten etap często prowadzimy równocześnie z etapem prac graficznych. Programiści przygotowują już odpowiednie skrypty i mechanizmy, które później „podłączą” do modeli 3d. Etap prac programistycznych zazwyczaj trwa tyle samo lub dłużej niż prace graficzne. Na tym etapie dochodzą również godziny testowania aplikacji. Szacuje się, że dokładne przetestowanie aplikacji zajmuje połowę czasu poświęconego na prace programistyczne. Jest to niezwykle ważne. Zawsze przykładamy wielką wagę do tego, by nasze produkty w pełni dobrze działały i dawały satysfakcję użytkownikom.
d) Finalizacja
W tym etapie przekazujemy gotową, działającą i w pełni przetestowaną aplikację VR klientowi lub umieszczamy ją w sklepie. W przypadku zaawansowanych gogli VR, gdzie aplikacja uruchamiana jest na dostarczonym przez nas sprzęcie – szkolimy klienta z obsługi i konfiguracji sprzętu oraz z samego działania aplikacji.
c) Serwis i wsparcie gwarancyjne
Przekazanie gotowej aplikacji klientowi to dla nas nie koniec pracy. Większość naszych rozwiązań (w zależności od umowy jaka nas wiąże) objętych jest wsparciem serwisowym. Oznacza to, że gdyby pojawiły się jakiekolwiek błędy i problemy w działaniu aplikacji – rozwiązujemy je najszybciej jak to możliwe.
Pamiętajmy by po każdym etapie sprawdzać postęp prac. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że wszystko idzie zgodnie z naszą wizją i scenariuszem. Programiści to też ludzie. Czasem zdarza się, że musimy nieco zmienić kierunek rozwoju aplikacji, bo w trakcie testów okazuje się, że jednak inny mechanizm będzie łatwiejszy w obsłudze dla użytkownika. Zawsze takie zmiany konsultujemy z klientem.

8. Co sprawia, że to nas powinieneś wybrać do tworzenia przyszłej aplikacji?

Regularnie dostarczamy naszym klientom działające, przetestowane i stabilne aplikację. Dbamy o umacnianie naszych relacji inwestorskich i dzięki naszemu doświadczeniu, od lat współpracujemy ze znanymi markami, które już wielokrotnie powierzały nam realizacje swoich projektów.
Tworzymy rozwiązania VR od 2013 roku. Przez ten czas spotkaliśmy się z gigantyczną ilością klientów. Widzieliśmy wiele, choć nieraz nasi klienci potrafią zaskoczyć pozytywnie!

9. Jak przekonać przełożonych? Czyli argumenty do wykorzystania VR.

Jest to nowa technologia, która daje prawdziwą frajdę już w pierwszych sekundach kontaktu. Co ważniejsze, jest ona bardzo łatwa i intuicyjna w użyciu. W świecie wirtualnej rzeczywistości poruszamy się praktycznie tak samo jak w świecie rzeczywistym. Coraz więcej firm przenosi swoją działalność marketingową na poziom VR. Kolejnym powodem dla którego warto zainwestować VR jest to, że technologia wirtualnej rzeczywistości bardzo dynamicznie się rozwija i staje się ona przez to jeszcze bardziej angażująca. Jej przekaz wywołuję emocję, a nie tylko dostarcza suchych informacji. Ta cecha sprawia, że wrażenia z dostarczonego contentu zostają z nami na dłużej.
Jadąc na spotkania prezentacyjne do naszych klientów, często trafiamy na młody, energiczny i prężnie działający zespół. Każdy z nich widzi i potrafi obliczyć, że wdrożenie VR się po prostu opłaca. Jednak czasem zdarza się, że mimo chęci i uzasadnionej budżetowo potrzeby usprawnienia firmy poprzez wykorzystanie VR – z „góry” przychodzi decyzja odmowna. Zarząd nie rozumie lub nie chce zrozumieć potencjału VR (prawdopodobnie dlatego, że nie miał jeszcze na głowie gogli VR). My możemy to zmienić. Skontaktuj się z nami.

Masz jeszcze jakieś pytania? Odezwij się do nas.